همه در انتظار پایانی هیجان‌انگیز برای «پوست شیر»+ زمان پخش قسمت پایانی

به گزارش شهرآرانیوز، «پوست شیر» از جمله سریال‌هایی است که به خاطر معمایی بودن و پیچیدگی ساختار، مدت‌هاست ذهن مخاطبانش را درگیر کرده و از همان اواسط فصل اول بازار گمانه‌زنی‌ها درباره آن داغ شده.

پس از شک و شبهه‌های زیاد درباره عدم صداقت شخصیت‌های رضا پروانه و صدرا و لیلا و … در پایان قسمت پنجم فصل سه با رونمایی از شخصیت منصور، داستان سریال به سمت‌وسوی دیگری رفت و از میزان شک و شبهه‌ها تا حدی کاسته شد. در قسمت ششم مرموز بودن شخصیت منصور ابهامات بیشتری در ذهن‌ها به وجود آورد و حالا بعد از انتشار قسمت هفتم فقط یک قسمت باقی مانده تا تکلیف تمام این معما‌ها روشن شود.

قسمت هفتم سریال، امروز چهارشنبه ۲۳ فروردین منتشر شده و از همان ساعات ابتدایی، واکنش‌های مختلفی به همراه داشته. بعضی‌ها نوشته‌اند کارگردان در این قسمت بیش از حد ماجرا را کش داده و بعضی دیگر در رد نقطه‌نظر گروه قبل معتقدند سکانس‌های بازجویی، یکی از بهترین سکانس‌هاست و دیالوگ‌های ردوبدل شده را جزو نکات بسیار مثبت اثر معرفی کرده‌اند. بعضی کماکان مشغول گمانه‌زنی هستند و به نظرشان اصل ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و حتما در قسمت پایانی، از چهره جدیدی رونمایی خواهد شد.

در این بین نگرانی‌هایی هم درباره چگونگی پایان‌بندی سریال وجود دارد و خیلی‌ها ابراز امیدواری کرده‌اند که هفته آینده در پایان آخرین قسمت، شگفت‌زده شوند و کارگردان بعد از این همه انتظار، نا امیدشان نکند.

قسمت پایانی سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی، چهارشنبه ۳۰ فروردین از پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

منبع: فیلم نیوز