ادامه حضور مدیران ناکام در استقلال| حجت کریمی با کدام موفقیت سرپرست شد؟
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  حجت کریمی تا قبل از حضور در استقلال سابقه مدیریت در حوزه فوتبال را نداشت و برای اولین بار همراه با مصطفی آجورلو وارد باشگاه استقلال شد، اما او نیز همانند دیگر مدیران استقلال و اعضای هیئت مدیره آورده‌ای برای باشگاه استقلال ندارد؛ چرا که اگر توانمندی روشنی داشت تا پیش از کنار رفتن فتح‌الله‌زاده آن را در دسترس باشگاه قرار می‌داد.
اوج فاجعه اینجاست که کریمی در نخستین واکنش خود پس از قبول سرپرستی باشگاه ادعا کرد هیچ پولی در بساط ندارد که طلب استراماچونی را پرداخت کند، حال سؤال اینجاست وقتی او پولی برای حل مشکل استراماچونی ندارد از طرفی با هواداران صادق نبوده و به عنوان عضو هیئت مدیره مانع از وقوع بحران‌های مالی توسط مدیران عامل باشگاه نشده چه کمکی به باشگاه بزرگ استقلال خواهد کرد؟!
ملاک انتخاب اعضای هیئت مدیره در این خصوص چه بوده است؟ البته وقتی اعضای هیئت مدیره استقلال در برابر ناکارآمدی مدیران عامل سابق ترجیح دادند سکوت اختیار کنند، طبیعتاً در قبال انتخاب کریمی نیز همین رویه را ادامه خواهند داد.
همان‌طور که نباید از هیئت مدیره توقع داشت، از مجموعه وزارت ورزش نیز نباید انتظار داشت؛ چرا که به قول معاون ورزشی قهرمانی این وزارتخانه آن‌ها اتفاقات تلخ اخیر در  استقلال را به فال نیک گرفتند و این یعنی تکمیل فاجعه در استقلال!