ویدئو| حال و هوای حرم امام رضا علیه السلام در شب بیست و سوم رمضان
به گزارش شهرآرانیوز، امشب دیگر صدای مناجات علی ع از نخلستانهای کوفه به گوش نمیرسد، در آخرین شب از لیالی قدر، حرم مطهر رضوی حال و هوای خاصی دارد، تمامی صحن ها مفروش شده اند و دلدادگان خود را از دور و نزدیک به صحن و سرایی رسانده اند که زیر سایه امام مهربانی ها بهترین تقدیرها ها را برای خود رقم بزنند.
 
{$sepehr_media_719756_400_300}
 
{$sepehr_media_719757_400_300}
 
به ساعات پایانی شب نزديک می شویم، از هر سو بروی، انبوه جمعیتی را می‌بینی که بیقرار و مشتاق، با دلی غمناک و پُرراز به سمت یک نقطه در حرکتند. ملجأ درماندگان، مأمن دلدادگان، قرارگاه عاشقان. اینجا مشهدالرضا پناه همه بی پناهان است زیارتگاه کریمی از اهل بیت و میعادگاه شب زنده داران.
 
 امشب همان شبی است كه درآن گره ها گشوده می شود،گم شدگان راه الهی راه خود را باز می يابند ، سرنوشت ها از سر نوشته می شود ، تقديرها تثبيت و سرنوشت يكسال آينده انسان در آن رقم می خورد.
 
امشب همان شبی است که سرنوشت يك سال انسان، به فراخور شايستگی هايش تعيين می شودچشم به آسمان می دوزم و می گويم بعد از يكسال فراموشی از ياد تو باز شب وعده بخشش بندگانت رسيد و باز به اين اميدم كه رو سياهی مرا به رحمت بیكران و بلند خود ببخشی و چه شرمسارم و چه اميدوارم به رحمتت.
 
 اینجا ندای " الغوث الغوث" از گلدسته‌های دل مؤمنان شنیده می‌شود و دست‌های تمنا تا آسمان بلند می‌شود، دست‌هایی که در این شب‌ها خالی بر نمی‌گردد.
 
امشب مشهد هم نوا با سراسر کشور شب را تا سحرگاه به مناجات خدا می‌پردازد.