برگزاری دادگاه علنی نمادین برای محکومیت رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس

به گزارش شهرآرانیوز، حسن عبدلیان پور گفت: سال گذشته در روز قدس برنامه‌ای را آغاز کردیم و در ادامه آن امروز کار ویژه‌ای را انجام و به برگزاری یک دادگاه علنی نمادین محکومیت اقدامات غیر بشردوستانه رژیم صهیونیستی که در نزد همه آزادیخواهان جهان مذموم است، پرداختیم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه افزود: اقدام امروز مرکز وکلا در راهپیمایی روز قدس برگزاری دادگاه علنی نمادین برای محکومیت رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس وصدور کیفر خواست علیه آن و قرائت آن برای راهپیمایان عزیزی است که میزبان آن‌ها هستیم است.

وی در مورد برگزاری این دادگاه علنی افزود: تعدادی از وکلا به نمایندگی از وکلای مرکز شکواییه‌ای را قرائت می‌کنند که تنها بخشی از جنایات رژیم صهیونیستی است.

رئیس مرکز وکلا کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه  با بیان اینکه این اقدام در راستای جهاد تبیین انجام می‌شود، گفت: این کار توسط وکلای مرکز انجام می‌شود و یک سنگ بنای خوب است که این دادگاه را به صورت حقیقی و واقعی در آینده بسیار نزدیک برگزار کنیم چرا که شک نداریم و این وعده الهی است که ستمگر نابود می‌شود.

عبدلیان پور با بیان اینکه جامعه حقوقدانان کشور جامعه فرهیختگان است و نسبت به این موضوعات حساسیت بالایی دارد گفت: حمایت از مستضعفان عالم وظیفه شرعی و ملی ما است حمایت از ستمدیدگان کار ویژه و مهمی است که در آینده بسیار نزدیک همانطور که مقام معظم رهبری گفتند نابودی این رژیم کودک کش را خواهیم دید.