ثبت نام بیش از ۸ هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای ماه رمضان
فاطمه غلامی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: تاکنون در استان بیش از ۴۴ هزار فرزند نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این تعداد ۱۴ هزارنفر یتیم و ۳۱ هزار نفر محسنین هستند.

مجید غلامی بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از ۸ هزار حامی در استان ثبت نام شدند که این تعداد حمایت ۸ هزار فرزند نیازمند ایتام و محسنین را به عهده گرفتند.

او در ادامه با اشاره به معنای یتیم و محسن در طرح اکرام افزود: ایتام افرادی هستند که از نعمت پدر محروم هستند محسنین افرادی هستند که پدر آنها، تامین معاش زندگی را به جهت بیماری، طلاق، زندانی برایش امکان پذیر نیست.

غلامی بیان کرد: در کنار کمک‌های کمیته امداد در حوزه معیشتی درمانی و فرهنگی، این فرزندان را به خانواده‌های خییر معرفی میکنیم و حامی معنوی این فرزندان می‌شوند که منابعی را به صوت مستمر واریز میکنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: تمام وجوهات حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین به صورت مستقیم به حساب فرزند یتیم واریز می‌شود حداقل با مبلغ ماهیانه ۱۰ هزار تومان حمایت یک فرزند نیازمند را به عهده بگیرد.

مردم نیکوکار همچنین می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی طرح اکرام ایتام به آدرس Ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۵۱ در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کنند.