مربی آویژه صنعت: آویژه مستحق باخت ۳ بر صفر مقابل شهرداری گرگان نبود
هیوا سمیعی

گروه ورزش | شهرآرانیوز، صادق جانداری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص حذف آویژه صنعت پارسای مشهد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: بازی در مراحل حذفی شرایط خاص خودش را دارد و با بازی در مرحله مقدماتی متفاوت است. آویژه صنعت که در جایگاه هشتم جدول قرار داشت در حالی به مصاف شهرداری گرگانی رفت که تنها با ۲ باخت در رده اول جدول قرار داشت.

وی افزود: پیش‌بینی یک بازی سخت را کرده بودیم تا اینکه در بازی نخست در گرگان شکست خوردیم. در بازی دوم آنالیز بهتری داشتیم و عملکرد بهتری ارائه دادیم. به جرأت می‌توانم بگویم که در هر ۲ دیدار گرگان زمان بیشتری نسبت به حریف از شهرداری جلو بودیم، اما در نهایت هر ۲ دیدار را واگذار کردیم.

مربی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: در بازی سوم نیز در مشهد پس از ۲ شکست در مرحله پلی‌آف کاری سختی در پیش داشتیم. شهرداری گرگان از بازیکنان باکیفیت خوبی برخوردار است که متاسفانه نتوانستیم از سد این تیم عبور کنیم.

جانداری خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان شاید بازیکنان خیلی خوبی داشته باشد، اما ما با کار تیمی خوب خود می‌توانستیم در دیدار دوم پیروز بازی باشیم، اما شرایطی مانند مصدومیت بازیکنان تیم و کمبود بازیکن باعث شد نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم، اما با کار تیمی توانستیم این تیم را موقف کرده و در برخی از مواقع از تیم خوب شهرداری پیشی بگیریم. اشتباهات داوری و اشتباهات بازیکنان که ناشی از خستگی بازیکنان بود، باعث شد نتیجه لازم را کسب نکنیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان در برخی از لحظات تاثیرگذار بازی که به یک پوئن ۲ امتیازی نیاز داشتیم نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند، تفاوت تیم ما با شهرداری گرگان نیز همین موقعیت‌های از دست رفته بود. آویژه مستحق باخت ۳ بر صفر مقابل شهرداری گرگان نبود.

مربی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد یادآور شد: از مدیران آویژه تشکر می‌کنم که بدون هیچ چشم‌داشتی هزینه کرده و از بسکتبال مشهد حمایت کردند و به جوانان این شهر فرصت دادند.