تأکید استفاده از کارت سوخت شخصی در جایگاه‌های منطقه خراسان رضوی
طنین همتی
علی اصغر اصغری در این باره به خبرنگار شهرآرانیوز گفته است: با توجه به کاهش کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه، صرفاً کارت جایگاه‌ها برای سوخت‌گیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است؛ لذا برای جلوگیری از اتلاف وقت و وقفه در سوخت‌گیری خودروها از کارت سوخت خود استفاده کنید.
 
مدیر منطقه‌ای شرکت پخش فراورده‌های نفتی خراسان رضوی در ادامه گفت‌: در صورت جاماندن کارت سوخت در جایگاه، برای اطلاع از وضعیت کارت به نشانی اینترنتی https://scs.niopdc.ir مراجعه کنید یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس بگیرید.
 
اصغری گفت: برای جلوگیری از سوء‌استفاده احتمالی کارت هوشمند سوخت، برای کارت سوخت رمز بگذارید و در صورت فراموشی رمز کارت سوخت شخصی، برای رمزگشایی به ادارات نواحی مراجعه کنید.
 
وی افزود: از هم‌وطنان عزیز تقاضا می‌شود برای جلوگیری از بروز مشکلات ناشی از گم‌شدن کارت سوخت خود در حفظ و نگهداری کارت هوشمند سوخت دقت کنند و اگر به هر دلیلی کارت هوشمند سوخت شخصی ندارند، برای ثبت نام درخواست کارت المثنی سوخت به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند.
 
مدیر منطقه در ادامه گفت: برای رفع نیاز آن دسته از هم‌وطنانی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوشمند سوخت نشده‌اند، امکان سوخت‌گیری با کارت‌های اضطراری موجود در جایگاه‌ها به‌صورت محدود فراهم است.