ساعت و تاریخ بازی ناپولی و میلان | روح مارادونا در استادیوم ناپل
احسان سرفرازی

به گزارش شهرآرانیوز، جدال تمام ایتالیایی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی میان دوتیم ناپولی و میلان برگزار می‌شود که بازی رفت دوتیم با تک گل اسماعیل بن ناصر به سود روسونری به پایان رسید و حالا شاگردان پیولی امیدوارند بار دیگر با ارائه یک نمایش قابل قبول، مقابل اسپالتی و آبی‌های شهر ناپل، دست پراز زمین بیرون بیایند.
این دو تیم تا به حال در ۱۷۲ مسابقه برابر هم صف آرایی کرده اند که حاصل آن ۶۹ برد برای میلان و ۵۱ پیروزی برای ناپولی بوده است. همچنین ۵۲ مسابقه دو تیم هم بدون مشخص شدن تیم برنده تمام شده است. مشکی و قرمز‌های شهر میلان در این مدت ۲۴۸ مرتبه دروازه حریف را باز کرده اند و در مقابل بازیکنان ناپولی هم ۱۹۳ مرتبه توپ را از خط دروازه روسونری عبور داده اند.
جالب اینکه تیم میلان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هیچ یک از ۵ بازی اخیر خود را واگذار نکرده است. شاگردان پیولی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ۵ بازی اخیر خود بصورت متوالی کلین شیت کرده اند و به نظر می‌رسد کار ناپولی برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها چندان هم آسان نخواهد بود.

سوت مسابقه ناپولی - میلان در دستان داور فینال جام جهانی

بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین ناپولی و میلان را شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی ۲۰۲۲، سوت خواهد زد. مارسینیاک در فصل جاری سه بازی پورتو-اینتر در یک هشتم نهایی و بارسا-اینتر و میلان-دینامو زاگرب در دور گروهی را سوت زده است. مارسینیاک ۴۲ ساله داور بازی آرژانتین-فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بود. دیداری بسیار هیجان‌انگیز که با پیروزی آرژانتین در ضربات پنالتی همراه بود.