استاندار خراسان رضوی: نیازمند قدرتی هستیم که ضامن امنیت ما باشد
علی صمدی جوان

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای ارتش و همه شهدای کشور گفت: صاحب این روز در واقع حضرت امام خمینی(ره) هستند که این روز را پایه‌گذاری کردند و اینک نیز به محضر مقام عظمای ولایت عرض ارادت و اطاعت داریم.

وی ادامه داد: امنیت، محصول قدرت است و امروز در نظام مقدس اسلامی، قدرت معنوی، اساس و پایه همه قدرت‌های موجود در کشور است و با حضور مردم در صحنه و با اتکا‌ به اندیشه‌های اسلامی و اعتقادی این شرایط به وجود آمده است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نکته مهم اقتدار است. اگر قدرت وجود داشته باشد یا قدرت‌هایی وجود داشته باشند و در اختیار باشند اما بازدارندگی و امکان بازدارندگی را در مقابل دشمنان در هر بخشی به وجود نیاورند، این قدرت تأثیرگذاری لازم را نخواهد داشت. البته باید دانست که در بخش‌هایی هم دچار مشکل و چالش و گرفتاری هستیم، به‌ویژه بخش‌های اقتصادی که با همت مردم و مسئولان و همه دستگاه‌ها به‌زودی ‌و در کوتاه‌مدت امیدوار‌یم که با اتکا‌ به قدرت معنوی ان‌شاءالله این مسائل حل شود.

نظری افزود: این استان با همه شرایط و مؤلفه‌های خاصی که دارد و مرزهای طولانی با ۲ کشور اهالی شیعه و سنی‌اش در کنار یکدیگر متحد هستند. همچنین، جمعیت سیال و زائران که ما در طول سال در خدمت همه آن‌ها هستیم، زمینه‌هایی هم برای سوء‌استفاده دشمنان ایجاد می‌کند، اما در عین حال و با توجه به این شرایط با زحمات و تلاش‌هایی که دستگاه‌های امنیتی و بخش‌های مربوطه در این استان انجام می‌دهند، از‌ امنیت مطمئن پایدار و عمیقی برخوردار هستیم.

وی در پایان تأکید کرد: ما در نتیجه این امنیت حاکم بر استان در بخش‌های مختلف تلاش می‌کنیم در مسیری که معین شده است، گرفتاری‌ها و چالش‌هایی را که وجود دارد، در سریع‌ترین زمان کاهش دهیم. 

 

{$sepehr_media_724174_400_300}