در صورت درخواست‌های مردمی، «نماز عید فطر» در بوستان‌های مشهد برگزار می‌شود
علی صمدی جوان

یوسف اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: برنامه‌ها و رویدادهای سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مقدس تا عید سعید فطر ادامه خواهد یافت و جُنگ‌های ماه مبارک رمضان و نمایشگاه قرآن و عترت محلات مشهد همچنان پابرجاست.

وی ادامه داد: اکنون نیز رویداد مبتنی بر عید سعید فطر تحت عنوان «ماه اُمت» از شب گذشته آغاز شده است که محورهای آن، هویت مشهد، هویت ملی و جهان اسلام است و در شهرک شهید باهنر با حضور شهروندان گرامی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد در‌خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر و احتمال برگزاری آن در بوستان‌های‌ شهر اعلام کرد: نماز عید سعید فطر با محوریت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و حلقه بعدی برپایی این نماز عبادی، مساجد ‌شهر خواهد بود.

وی ادامه داد: شهرداری برنامه‌ای برای آماده‌سازی بوستان‌های بزرگ یا محلی شهر برای اقامه نماز عید سعید فطر ندارد و سیاست سازمان بر مسجد‌محوری است.

اسماعیل‌زاده در عین حال تأکید کرد: فقط در یک صورت بوستان‌ها برای نماز آماده خواهند شد که ظرفیت مساجد تکمیل و درخواست‌های مردمی آن باشد که در بوستان‌ها نماز شکرانه عید سعید فطر را برپا کنند.