چرا درویش در مورد گل‌محمدی سکوت کرد؟
بهمن نوری

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس در حال حاضر در رده سوم جدول رقابت‌های لیگ قرار دارد و طبیعتاً شانسش برای قهرمانی در لیگ کمتر از استقلال و سپاهان است. سرخپوشان حتی اگر دربی را هم ببرند باز هم یک امتیاز از سپاهان کمتر دارند.

در هر صورت پرسپولیس اگر در لیگ قهرمان نشود در جام حذفی فرصت جبران خواهد داشت. اما چنانچه پرسپولیس فصل را بدون جام به پایان برساند آن وقت برای دومین سال پیاپی این اتفاق رخ داده و این یعنی اینکه یحیی نتوانسته جامی برای درویش بیاورد.

مدیرعامل پرسپولیس در هفته‌ای که سپری شد در واکنش به اینکه اگر یحیی جام نیاورد رفتنی است سکوت کرد و فقط گفت او با باشگاه قرارداد دارد و حاشیه پردازان شایعه‌سازی نکنند. در حالی که یحیی انتظار داشت درویش با قاطعیت از او دفاع کند.

اما دلیل سکوت درویش چیز دیگریست. از قرار معلوم یحیی به خود او گفته اگر امسال جام نیاورد خودش استعفا خواهد داد، اما درویش قصد ندارد فعلا این موضوع را رسانه‌ای کند.

هر چند معلوم نیست یحیی سرحرفش بماند. در هر صورت درویش فعلا نمی‌خواهد تا پایان فصل جبری در این مورد بگوید هر چند شاید او خودش هم با تغییراتی که در هیات مدیره صورت خواهد گرفت، رفتنی شود.