کنفرانس عجیب گل‌محمدی پیش از دربی+ ویدیو| دونادونی روی مغز یحیی!
کوروش راوی

گروه ورزش| شهرآرانیوز، فردا دربی حساس پایتخت برگزار می‌شود و یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس ظهر امروز در نشست خبری این دیدار حضور یافت.

وی صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: با توجه به وضعیت و شرایط جدول، مساوی به درد هیچ‌کدام از تیم‌ها نمی‌خورد و هر دو را از گردونه رقابت قهرمانی دور می‌کند. به خاطر همین هر دو تیم دنبال برد هستند. بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد و تیمی قابل احترام و مدعی قهرمانی به شمار می‌آید. بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود و هر تیمی که بتواند از موقعیت‌هایش خوب استفاده کند و در کار‌های دفاعی بدون اشتباه باشد می‌تواند بازی را ببرد.

وی افزود: ما درباره ساعت بازی به مشکل خوردیم. ببینید شما یک ساعت از زمان بازی نصف زمین آفتاب است و نصف آن سایه است، حیف است و یک بی‌سلیقگی است. اینقدر بی‌سلیقگی زیاد است که نشان می‌دهد متأسفانه اولویت فوتبال نیست و فقط می‌خواهند یک بازی انجام شود و سریع جمع کنند. قبل از بازی فکر نمی‌کنم درست باشد که درباره داوری صحبت کنیم. برای پیام حیدری و تیمش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بهترین مرد زمین داور باشد.

گل محمدی گفت: هر موقع احساس شود که بودنم کمکی به تیم نمی‌کند می‌روم. تمام تلاش من این است که بتوانم عملکرد خوبی برای پرسپولیس و هواداران داشته باشم. من فقط یک وظیفه دارم آن هم این است که تمام تمرکزم را برای پرسپولیس بگذارم.

وی در خصوص حضور دونادونی روی نیمکت پرسپولیس تاکید کرد: اگر فردا دربی را ببرم دونادونی کجا می‌خواهد بیاید؟ 

 

ویدیو کنفرانس خبری پیش از دربی گل‌محمدی

{$sepehr_media_727102_400_300}