اجرای بیش از ۶۰ هزار متر خط کشی محوری در معابر بزرگراهی مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، علی سمیعی با بیان این خبر اظهار کرد: خط کشی‌های محوری ضمن آگاهی دادن به کاربران ترافیکی از مسیر پیش رو، موجب نظم دهی و ساماندهی به حرکت خودرو‌ها و افزایش سطح ایمنی معابر به‌ویژه معابر بزرگراهی می‌شود.

وی با اشاره نقش مهم اجرای خط کشی‌های رنگ برجسته در بهبود دید رانندگان وسایل نقلیه و کاهش تصادفات بزرگراهی افزود: بر این اساس خط کشی محوری با رنگ دو جزئی اسکرید در بزرگراه شهید سلیمانی حدفاصل زیرگذر میدان جهاد تا میدان حافظ در مسیر رفت و برگشت و بزرگراه آزادی حدفاصل پل آموزگار تا پل استقلال جمعا به طول ۲۳ هزار متر اجرا شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: همچنین عملیات خط کشی محوری با رنگ سرد ترافیکی نیز در مسیر عوارضی آزاد راه شهید شوشتری تا عرشه پل میدان عسگریه در لاین تندرو و کند رو (بصورت رفت و برگشت)، جاده قدیم نیشابور حدفاصل عوارضی تا ابتدای محدوده شهری، بزرگراه شهید شوشتری حدفاصل شهرک طرق تا عوارضی و بزرگراه شهید کلانتری حدفاصل میدان آزادی تا میدان جمهوری در لاین کندرو به طول ۳۷ هزار متر انجام شد.

سمیعی در پایان گفت: در راستای ایمن سازی مسیر بزرگراه شهید سلیمانی حدفاصل میدان جهاد تا میدان حافظ خط کشی‌های نقوش، فلش و هاشور جمعا به مساحت ۷۰۰ متر مربع نیز اجرا شد.