خطر حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیشتر شد

به گزارش شهرآرانیوز، مشاهده خبر برگزاری نشست مجمع عمومی هیات مدیره استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان و با ریاست وزیر ورزش و جوانان کنفدراسیون فوتبال آسیا را به این جمع بندی می‌رساند که خبر تفکیک مالکیت باشگاه استقلال و پرسپولیس درست نیست. این موضوع می‌تواند موجب حذف تیم پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود و این بعد از خبر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا دردناک خواهد بود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها روی دو نکته تاکید دارد. فیرپلی مالی و مالکیت مجزا و خصوصی. تیم‌های استقلال و پرسپولیس نه تنها دولتی اند بلکه مالکیت مشترک دارند. وزارت ورزش و جوانان.
چندی پیش گفته شد که مالکیت باشگاه استقلال به وزارت امور اقتصاد و دارایی و مالکیت باشگاه پرسپولیس به وزارت ورزش و جوانان محول شده و مدیریت این دو باشگاه از هم تفکیک شده است، اما امروز نشست محمع عمومی هر دو باشگاه در وزارت ورزش و جوانان و با ریاست وزیر ورزش و جوانان برگزار شود.
حالا سوال مهم اینجاست؛ امروز اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون فوتبال تفکیک مالکیت باشگاه استقلال و پرسپولیس را پرسش کند آنرا تایید می‌کند؟