بادامکی: پرسپولیس در هر ۲ جام مدعی است | گل‌محمدی تحت هر شرایطی باید در پرسپولیس بماند
هیوا سمیعی

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حسین بادامکی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص پیروزی پرسپولیس در دربی ۱۰۰ عنوان کرذ: بازی مهمی بود که ۳ امتیاز آن در کسب عنوان قهرمانی تاثیر زیادی داشت که پرسپولیس توانست ۳ امتیاز باارزشی کسب کند.

وی افزود: هرچند شاهد دربی بی کیفیتی بودیم، اما یک اتفاق طبیعی است. این دربی بازی حساسی بود و در سرنوشت قهرمانی هر دو تیم تاثیر داشت. به نظرم طبیعی بود که کیفیت بازی افت داشته باشد. باز هم پرسپولیس در این دیدار توانست بازی قابل قبولی داشته و از معدود موقعیت خود استفاده کرده و به گل برسد.

پیشکسوت سابق پرسپولیس با اشاره به عملکرد یحیی گل محمدی گفت: نتایج پرسپولیس گویای همه چیز است. یحیی در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است. اگر برخی حواشی برای پرسپولیس و شخص یحیی به وجود نمی‌آمد می‌توانست قهرمانی فصل گذشته را هم از آن خود کند، اما کار کردن در پرسپولیس خیلی سخت است.

بادامکی ادامه داد: در پرسپولیس همیشه زیر بار انتقادات قرار داری و صحبت‌های گوناگونی راجع به سرمربی مطرح می‌شود. البته نباید به سمت غرض ورزی هم رفت و انقادات بی جهتی از سرمربی مطرح کرد. انتقاد باید سازنده باشد و به رشد تیم و سرمربی کمک کند. یحیی گل محمدی نیز با این فشار‌ها بیگانه نیست.

وی گفت: وقتی یک مربی عملکرد خوبی دارد دلیلی ندارد با او قطع همکاری کرد. باید از یحیی حمایت کنند. قطعا ایشان باید در پرسپولیس بماند و به کارش ادامه دهد. تحت هر شرایط باید حمایت از سرمربی و کادرفنی صورت بگیرد. مدیران باید در هر باشگاه یک سری اهداف را برای خود در نظر بگیرند و ببیند چقدر به هدف‌های خود نزدیک شده اند و عملکرد سرمربی را بر اساس آن آنالیز کنند.

بادامکی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به تساوی سپاهان مقابل ملوان، پرسپولیس در هر دو جام مدعی است و سرنوشت قهرمانی در هر دو جام به دست خودش است. فکر می‌کنم پرسپولیس در سه بازی آتی خود در لیگ بتواند روند خود را ادامه دهد و به قهرمانی دست یابد. در جام حذفی نیز درست است که شانس دخالت دارد، اما باز هم پرسپولیس مدعی است و اگر اتفاقی رخ ندهد پرسپولیس در جام حذفی هم می‌تواند به قهرمانی برسد. البته فوتبال رو ندارد و ممکن است هزار اتفاق رخ دهد.

وی بیان کرد: پرسپولیس بازیکنان باکیفیت زیادی دارد و بازیکنانی که تا کنون بازی کمتری به آنان رسیده نیز بازیکنان خوبی هستند. ضمن اینکه قطعا سرمربی به تیمش اشراف دارد و از شرایط بازیکنانش کاملا آگاهی دارد. قطعا برای تمام بازی‌ها برنامه دارند که فکر می‌کنم پرسپولیس بابت فشردگی بازی‌ها در ادامه لیگ صدمه‌ای نبیند.