محل برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان مشخص شد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۲)

به گزارش شهرآرانیوز، طی روز‌های گذشته بحث‌های مختلفی درباره محل برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس وجود داشت. پرسپولیسی‌ها درخواست کرده بودند که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما پیکان به عنوان میزبان مسابقه ورزشگاه انقلاب کرج را معرفی کرده بود.

همین موضوع در فضای مجازی حواشی زیادی را ایجاد کرد. حالا، اما با اعلام فدراسیون فوتبال مشخص شد که این بازی در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می‌شود.

سایت فدراسیون فوتبال در خبری که درباره اعلام اسامی ناظران انضباطی مسابقات فوتبال اعلام کرده، نوشته است: «دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود که هادی تلاوتی به عنوان ناظر در این دیدار حضور دارد.»

با مشخص شدن ورزشگاه پاس قوامین به عنوان محل برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس حالا شورای تامین استان تهران باید درباره حضور تماشاگران در این مسابقه نظر بدهد.

بازی‌هایی که در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود، با نظر شورای تامین همواره بدون تماشاگر بوده و حالا احتمالا این موضوع شامل پیکان-پرسپولیس هم می‌شود و بازی دو تیم بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.