شهردار منطقه ۷ مشهد در مرکز ۱۳۷ خبر داد:
بهره برداری از جلوخان و پیاده روسازی ضلع جنوبی بازار رضا (ع) تا پایان سال ۹۸
به گزارش شهرآرانیوز، کوروش باوندی، با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر، پیاده رو سازی ضلع جنوبی بازار رضا (ع) از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار است که در تلاشیم این پروژه و همچنین اجرای جلوخان بازار رضا (ع) از سمت میدان بیت المقدس را تا قبل از عید نوروز، به اتمام و بهره برداری برسانیم.
وی ادامه داد: پروژه محور کوشش نیز با توجه به اینکه در بهمن ماه سال ۹۹، به بهره برداری می‌رسد، با سرعت قابل قبول و بر اساس برنامه زمانبندی در حال انجام است که در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۱۸ درصدی برخوردار است.
اتمام زیرسازی و آسفالت بولوار شهید رجایی طرق با اعتبار ۴ میلیارد تومان تا پایان سال جاری
باوندی با اشاره به اجرای پروژه‌های متنوع در قالب طرح محله ما در سطح منطقه ۷، خاطرنشان ساخت: ۴ پارک سرور، گلشید، گل ختمی، ایمان و شهرک عسکریه در همین راستا با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال انجام بوده و تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: با هزینه کرد بیش از ۴ میلیارد تومان، کار تعریض، زیرسازی و آسفالت بولوار شهید رجائی شهرک طرق نیز در حال انجام است که این پروژه نیز امسال به پایان می‌رسد.
شهردار منطقه ۷ مشهد بیان کرد: اصلاح هندسی تقاطع شهید دائی و خلج نیز در حال انجام است، همچنین آسفالت معابر خاکی منطقه با جدیت در حال پیگیری بوده و با مساعد شدن وضعیت جوی، سرعت خواهد یافت. از اول اسفند ماه نیز فعالیت‌های استقبال از بهار منطقه اغاز می‌شود.