حرکت زشت رئیس کمیته فوتسال در بازی تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران و افغانستان

به گزارش شهرآرانیوز، روز شنبه کمپ تیم ملی شاهد دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران و افغانستان بود. مسابقه‌ای تدارکاتی برای دو کشور همسایه که در یک رقابت نزدیک تیم ملی کشورمان موفق به شکست ۳ بر یک همسایه شرقی خود شد.

این مسابقه که در کمپ تیم‌های ملی فوتسال انجام شد تقریبا پشت در‌های بسته برگزار شد و غیر تنی چند از مسولان و بزرگان فوتسال تماشاچی دیگری  نداشت. احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال یکی از تماشاگران این بازی بود که بعد از سوت پایان مسابقه در جمع شاگردان علی صانعی حاضر شد و به ملی پوشان جوان ایرانی تبریک گفت. با این همه رئیس کمیته فوتسال که همزمان رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی هم هست در حرکتی عجیب و زشت به سمت کادر مربیان و مدیریت تیم ملی افغانستان نرفت.

این اتفاق در حالی رقم خورد که سرمربی و یکی از مربیان تیم ملی افغانستان ایرانی و مشهدی هستند. جالب اینکه مجید مرتضایی سر مربی تیم ملی افغانستان سال‌ها مسول کمیته آموزش هیئت فوتبال استان بود و حتی یک سال هم با خود اصولی کار کرد! حرکت زشت رئیس کمیته فوتسال در حالی بود که تیم ایران به نوعی میزبان افغانستانی‌ها بود و فارغ از مشهدی و همشهری بودن کادر این تیم رسم مهمان نوازی و ادب حکم می‌کرد نفر اول اجرایی فوتسال کشور به تیم مهمان حداقل یک خدا قوت ساده می‌گفت!