ساپینتو بعد از استقلال در امارات مربیگری می‌کند؟
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ادامه مربیگری ریکاردو ساپینتو در استقلال مشخص نیست و این مربی هنوز اظهار نظری قطعی درباره تداوم حضور خود در باشگاه استقلال نکرده است.

از قول نزدیکان ساپینتو نیز گفته شده که اگر او بخواهد به مربیگری در استقلال ادامه دهد، تنها در شرایطی این همکاری ادامه خواهد یافت که باشگاه استقلال دارای مدیریتی قوی باشد.

اگر استقلال با همین مدیران بخواهد وارد فصل بعد شود، ساپینتو تمایلی به ادامه همکاری نخواهد داشت به این دلیل که در طول فصل چالش‌های بسیاری با اعضای هیات مدیره کنونی استقلال داشته است.

هرچند که نتایج ساپینتو نیز نقشی بزرگ در ادامه همکاری‌اش خواهد داشت وخود ساپینتو نیز باید عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارد تا مدیران آینده استقلال را به ادامه همکاری ترغیب کند، اما این مربی درحال مقدماتی برای مربیگری در لیگ امارات است تا اگر به هر دلیل همکاری‌اش با باشگاه استقلال قطع شد، در این لیگ مشغول به کار شود.

البته ساپینتو به همکاران ایرانی‌اش در کادر فنی استقلال صراحتا گفته که اولویتش ادامه همکاری با استقلال است و دوست دارد به خاطر هوادارن این باشگاه به کار ادامه دهد، اما به هر دلیل اگر او با استقلال قطع همکاری کند، به احتمال زیاد ساپینتو را فصل بعد در لیگ امارات خواهیم دید.

برخی از نزدیکان ساپینتو مدعی شده‌اند که تیم خورفگان امارات به احتمال زیاد تیم بعدی ساپینتو در امارات خواهد بود.