اعتراض دوباره ساپینتو به مدیران استقلال
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مشکلات مالی باشگاه استقلال هر روز وسعت بیشتری می‌گیرد و روشن نیست که بازیکنان استقلال تا چه زمان باید بحران‌های مالی را تحمل کنند. عمق مشکلات به حدی وسیع شده که دوباره اعتراض سرمربی استقلال را به دنبال داشته است.

ساپینتو درباره اینکه از باشگاه خواسته پول بازیکنان را حتی زودتر از حقوق خودش واریز کنند، این جملات را به زبان آورده است: «من به عنوان سرمربی و نفر اول تیم گاهی اوقات باید این کار را انجام بدهم و از باشگاه مطالبه کنم.. باید آرامش تیم را حفظ کنم و نگذارم تنش ایجاد شود. قطعا من هم در این مقطع از فصل به پول قرارداد خودم احتیاج دارم، ولی شاید خودم بتوانم این مشکلات را حل کنم. مساله این است که بازیکنان تیم هم مشکلات مالی دارند و شاید آن‌ها نتوانند بدون دریافت دستمزدشان مشکلات مالی را حل کنند. در این صورت تمرکز آن‌ها به هم می‌خورد و به تیم آسیب زده می‌شود. به همین دلیل وقتی مدیر باشگاه من را صدا زد تا بخشی از مطالباتم را بپردازد گفتم اولویت برای من پرداخت پول به بازیکنان است، چون از مشکلات آن‌ها باخبر هستم و ترجیح می‌دهم اول آن‌ها پول بگیرند.»

البته مسئولان باشگاه استقلال این روز‌ها درگیر جنگ لفظی با مسئولان سازمان لیگ هستند و این موضوع بهانه‌ای شده تا اصل ماجرا به دست فراموشی سپرده شود.