قرارداد با آزادی برای پیکان اجباری شد
بهمن نوری

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پیکان به شرطی حاضر شده بود که با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی کند که هزینه اجاره این ورزشگاه را باشگاه پرسپولیس پرداخت کند، اما رضا درویش زیر بار این مسئله نرفت و تاکید داشت، چون قرار است درآمد بلیت فروشی و تبلیغات به پیکان برسد پس پول اجاره ورزشگاه را هم خودشان بپردازند. البته این موضع را باشگاه پرسپولیس از یک هفته قبل داشت و در خبر‌ها به این موضوع اشاره داشتیم.

با توجه به همین پافشاری باشگاه پیکان برای عدم پرداخت اجاره، ورزشگاه آزادی هم صبح امروز اعلام کرد که نمی‌توانند میزبان بازی پیکان و پرسپولیس باشند.

در همین راستا وزارت ورزش وقتی دید این قضیه حاشیه ساز شده است از باشگاه پیکان خواست که میزبانی بازی با پرسپولیس را برعهده بگیرند. در واقع این تماس فقط از سوی وزرات ورزش نبود بلکه مدیریت این باشگاه از نهاد‌های دیگر هم تحت فشار قرار گرفت که طی قراردادی رسمی بین بین باشگاه پیکان و ورزشگاه آزادی، محل میزبانی و پرداخت اجاره ورزشگاه مشخص شود.

جالب اینکه این قرارداد حوالی ساعت ۱۴ امروز بین پیکانی‌ها و ورزشگاه آزادی امضا شد و حالا خودروسازان محکوم به پرداخت اجاره این ورزشگاه هستند. هر چند درآمدی هم از بلیت فروشی و تبلیغات محیطی خواهند داشت که تقریبا دو برابر پول اجاره آنجاست.