برادرکشی مرد تهرانی به دلیل اعتیاد به شیشه

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: زن جوانی به اداره ۴ پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت برادرم به نام سامان به شیشه اعتیاد دارد و با مادر سالخورده‌ام در خانه‌ای ویلایی در پاکدشت زندگی می‌کند، اما چند روزی می‌شود که ناپدید شده است.

وی افزود: بررسی‌های ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، اهالی محله چند روزی می‌شود که مرد گمشده را ندیده‌اند و در بررسی‌های اولیه تیم پلیسی از بیمارستان‌ها و کلانتری‌ها اطلاعاتی از این مرد به دست نیامد؛ همچنین با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم مشخص شد، سامان آخرین بار در خانه مادرش بوده و خارج نشده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تحقیقات در رابطه با این پرونده فقدانی همچنان ادامه داشت تا اینکه برادر بزرگ سامان به اداره ۴ پلیس آگاهی تهران رفت و به افسر پرونده گفت: از وقتی که سامان به شیشه اعتیاد پیدا کرد پرخاشگری او خیلی شدید شد و چندی قبل، یک خانه ویلایی برای مادرم و سامان گرفتم تا آن‌ها در آنجا زندگی کنند، اما این درحالی بود که برادرم به دلیل اعتیادی که داشت، مادرم را این اواخر کتک می‌زد. وی افزود: روز حادثه بخاطر این موضوع به سامان هشدار دادم، اما او به سمت من حمله‌ور شد که با یکدیگر درگیر شدیم و من در جریان این درگیری، برادر معتادم را روی زمین انداختم و با یک سیم مفتول او را خفه کردم. پس از قتل برادرم بالای سر جنازه او گریه کردم و سپس جسد سامان را در باغچه همان خانه ویلایی که برای مادرم تهیه کرده بودم، دفن کردم و حالا هم بخاطر عذاب وجدان خودم را به پلیس معرفی کردم. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: پس از اعتراف صریح مرد میانسال به قتل برادر معتادش، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی و کارشناسان تشخیص هویت راهی محل جنایت در پاکدشت شدند و جسد مرد گمشده را در باغچه خانه ویلایی کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.