دستگیری سارق خارجی در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص جزئیات این پرونده گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت از ساختمان¬های در حال ساخت در محدوده بولوار الهیه و اقدسیه، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری الهیه با یک سری تحقیقات گسترده میدانی متهم به سرقت را که در همان حوالی زندگی می‌کند شناسایی کردند.

رئیس پلیس مشهد تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی متهم را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و در بازرسی از مخفی گاهش مقادیری آهن آلات مسروقه شامل؛ میگرد و نبشی را کشف کردند.

پسرهنگ نگهبان ادامه داد: متهم ۳۳ ساله که تبعه خارجی و اعتیاد به موادمخدر دارد در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۱ فقره سرقت آهن آلات، شیرآلات، دریل و فرز از ساختمان‌های در حال ساخت محدوده بولوار الهیه، اقدسیه و مجیدیه اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست؛ هنگام احداث بنا به ویژه در مناطق حاشیه‌ای ضمن به کارگیری نگهبان، وسایل و ابزار آلات ساختمانی خود را در محل مناسب نگهداری و از رها کردن وسایل در اطراف ساختمان خودداری کنند.