فرهنگسراهای مشهد میزبان شهروندان در دهه مبارک فجر

به گزارش شهرآرانیوز، صدرا یوسفی، معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۱۵برنامه در قالب فضاآرایی و اجرای برنامه‌هایی با مضامین انقلابی در سطح شهر و فرهنگسراها برای شهروندان در دهه فجر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برگزاری «جشن انقلاب» از ۱۲ تا ۱۷ بهمن ماه و برپایی ۱۹ نمایشگاه با موضوع «عکس انقلاب» تا ۲۲ بهمن ماه، اکران فیلم‌های «ماجرای نیمروز» و «سیانور» در سینما انقلاب و برپایی جشنواره «آواها و نماواها» از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه در سطح فرهنگسراها از جمله این رویدادها ست.
 

صدرا یوسفی در این خصوص گفت: همچنین فرهنگسرای پایداری ۱۹بهمن ماه مراسمی با محوریت شهید سردار قاسم سلیمانی با حضور مادران و همسران شهدا و تور بازدید مدارس از معراج شهدا را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: «زنگ انقلاب» نیز ویژه برنامه‌ای است که توسط فرهنگسراهای انقلاب، خانواده، انتظار، رسانه، غدیر، بهرمان، حجاب، قرآن و عترت، کودک و آینده و الهیه از ۱۶ تا ۲۱ بهمن ماه در مدارس حاشیه ‌شهر اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: «شب شعر انقلاب» از ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه به میزبانی فرهنگسراهای انتظار، بهشت، غدیر و انقلاب برگزار می‌شود.

صدرا یوسفی گفت: در حوزه فضاآرایی شهری، نصب ۳۲۰۰ پرچم ایران ستونی در میادین و مسیرهای اصلی شهر، ۱۲۰۰ پرچم ایران و بیرق در محدوده حرم مطهر رضوی و میدان آزادی و استقرار ۱۲ پرچم بزرگ ایران در ۱۲ نقطه شهری در دستورکار است.