مدیر پروژه شهر دوستدار آب: همراهی شورای اجتماعی محلات برای عبور از بحران کم‌آبی
مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر صداقت در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اجتماعی محلات مشهد اظهار کرد: در سال ۹۹ با تصمیم کمیسیون ملی یونسکو، مشهد به‌مدت دو سال به‌عنوان اولین شهر دوستدار آب در کشور معرفی شد و سال گذشته اقدامات خوبی در سطوح فرهنگی و زیر‌ساختی در شهر مشهد انجام شد.

وی ادامه داد: در همین راستا تلاش شده است با گسترش اقدامات فرهنگی در زمینه مدیریت مصرف آب گام‌های مناسبی برداشته شود؛ چرا‌که توسعه زیر‌ساخت‌ها بدون همراهی و همکاری مردم، نتایج لازم را نخواهد داشت.

صداقت افزود: باتوجه‌به فعالیت قابل‌توجه شورای اجتماعی محلات در بیش از ۱۷۰ محله شهر مشهد، همراهی و حضور این مجموعه می‌تواند در آگاه‌سازی مردم در زمینه مدیریت مصرف آب نقش مهمی ایفا کند. در این راستا با برگزاری جلسات مختلف و بازدید‌های گوناگون شورای اجتماعی محلات از زیر‌ساخت‌های تأمین و توزیع منابع آبی شهر مشهد، در تلاش هستیم‌ این همراهی و همکاری دو‌چندان شود.

مدیر پروژه شهر دوستدار آب در پایان خاطر‌نشان کرد: اکنون ۲۲ نهاد و سازمان ذیل کمیسیون مشهد، شهر دوستدار آب، دارای شرح وظایف مشخص هستند که همکاری بیشتر این نهاد‌ها می‌تواند به حفظ منابع آبی شهر مشهد کمک کند.