استقبال پر شور مردم از بیستمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد + فیلم
طنین همتی

به گزارش شهرارانیوز، نمایشگاه گل و گیاه مشهد با حضور ۱۷۰ شرکت کننده که عمدتا تولیدکنندگان داخلی استان هستند، امروزچهارشنبه ۲۰اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه هر ساله با آغاز فصل بهار در مشهد برگزار می شود که جزء نمایشگاه هایی است که بیشتر مورد استقبال عموم مردم قرارمیگیرد.

تنوع محصول، عرضه قیمت مناسب و وجود تولید کنندگان و عرضه کنندگان متعدد از شهرهای مختلف موضوعی است که بیشتر موردتوجه مردم در این نمایشگاه بود.

غرفه داران با حضور در این نمایشگاه به این موضوع اشاره دارند که با توجه به جمعیت شهری مشهد و حضور زائر و مسافر در این شهر برگزاری یک دوره سالانه برای این نمایشگاه کافی نیست و باید این دسته از نمایشگاه ها که مورد اقبال عموم مردم است به طور فصلی و چندینبار در سال تکرار شود.

تولید کنندگان گل و گیاه همچنین  به این موضوع اشاره دارند که ایجاد چنین فضایی برای عرضه مستقیم گل و گیاه ،کمک بزرگی در حذف واسطه دارد و باعث می شود تولید کننده با قیمت مناسبی محصول را به دست خریدار برساند.

در اولین روز برگزاری نمایشگاه گل و گیاه ، گل های آپارتمانی بیشتر مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است. قیمت مناسب و تنوع محصول دو موضوعی است که بیشتر مورد تاکید مراجعه کنندگان به نمایشگاه می باشد.

شایان ذکر است چند سالی است نهاده های کشاورزی افزایش قیمت قابل توجهی داشته است که  منجر به بالا رفتن هزینه های  تولیدشده است. تولیدکنندگان اذعان دارند علی رغم افزایش هزینه های تولید، تقاضا برای گل و گیاه های مقرون به صرفه از سوی مردم  به طور معمول بیشتر است.

گفتنی است نمایشگاه گل و گیاه مشهد از ۲۰اردیبهشت ماه لغایت ٢۴ اردیبهشت ماه از ساعت ١۶ الی ٢٢ در محل نمایشگاه بین‌المللیمشهد، پذیرای عموم مردم خواهد بود.

این نمایشگاه با حضور ١٧٠ مشارکت کننده از سراسر کشور برگزار شده است که ١٣۵ مورد آن از استان خراسان رضوی و ٣۵شرکت کننده از استان های تهران، البرز، قم، مرکزی، مازندران، گیلان، همدان، کرمان و اصفهان حضور دارند.

{$sepehr_media_742197_400_300}