حضور ۱۷۰ شرکت‌کننده در بیستمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد
طنین همتی

به گزارش شهرآرانیوز، علی نجفی در حاشیه افتتاح بیستمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد گفت: در این نمایشگاه ۱۷۰ شرکت‌کننده در قالب ۵۰۰ غرفه محصولات خود را در حوزه گل‌های آپارتمانی و تزیینی، گل‌های بیرونی، گل‌های شاخه‌بریده‌، انواع گلدان‌ها، کود‌ و بذر، ادوات باغبانی و تجهیزات پارکی در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: در نمایشگاه امسال شرکت‌هایی از شهرهای استان‌ خراسان رضوی، تهران، مازندران، گیلان، مرکزی، همدان، کرمان ، اصفهان، قم و اراک حضور دارند.

نجفی به اجرای باغ‌های متحرک، محله، وارونه، جاذبه‌های بومگردی، خاطره و باغ کودک، زیرواسکیپ، تراس سبز، کیک گل‌، باغ کتاب و‌... در بیستمین نمایشگاه گل و گیاه اشاره کرد.

وی افزود: ترویج فرهنگ نگهداری از فضای سبز، جلب مشارکت‌های مردمی و ترغیب بازدید‌کنندگان به نگهداری و پرورش گل و گیاه، حمایت از تولیدکنندگان داخلی، ایجاد موقعیت شغلی در زمینه تولید گل و گیاه و صنایع وابسته و‌... از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

این مسئول شهری یادآور شد: هم‌زمان با برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد، سه نشست تخصصی مدیریت هوشمند یکپارچه فضای سبز در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه، کشاورزی شهری در چارچوب گلخانه‌های کوچک‌مقیاس در تاریخ ۲۳ و اقتصاد فضای سبز در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در‌ سالن جلسات نمایشگاه بین‌المللی مشهد ‌برگزار می‌شود.