برپایی میز خدمت با حضور معاون سازمان ثبت و مدیرکل ثبت خراسان‌‌رضوی در مساجد مشهد‌مقدس

به گزارش شهرآرانیوز، سرپرست معاونت امور املاک و کاداستر و مدیرکل نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت به همراه مدیرکل ثبت خراسان رضوی با حضور در دو مسجد در مشهد مقدس، به درخواست‌ها و مشکلات ثبتی مردم رسیدگی کردند.

این میز‌های خدمت ثبتی در حاشیه برگزاری همایش مدیران کل استانی این سازمان و قضات هیأت‌های تعیین تکلیف سراسر کشور در مشهد و در راستای نهضت خدمت رسانی به مردم در قوه قضائیه برگزار شد.

فلاح تفتی سرپرست معاون امور املاک و کاداستر، سعادتیان مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی، مولوی پور مدیرکل ثبت اسناد و املکا خراسان رضوی و جمعی از معاونین و رؤسای واحد‌های ثبتی این استان با حضور در مسجد المهدی (عج) واقع در بلوار رضوی در نماز جماعت ظهر و عصر و همچنین مسجد امام حسین (ع) واقع در شهرک "طرق" در شهر مشهد، به طور مستقیم به درخواست‌های مردم رسیدگی کردند.

گفتنی است شهرک "طرق" در حاشیه شهر مشهد قرار دارد و املاک مردم این منطقه که حدود ده سال به مناطق شهری پیوسته، در اراضی موقوفه و فاقد سند رسمی است و مقرر شد تحت شرایطی و با همکاری آستان قدس رضوی و سازمان ثبت بعد از طی مراحل قانونی اسناد این املاک صادر شد.