بیک: انتظار داشتم به تیم ملی والیبال دعوت شوم | می‌خواهم بازی در اروپا را ادامه دهم
هیوا سمیعی

گروه ورزش | شهرآرانیوز، محمدرضا بیک در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص عملکردش در لیگ والیبال فنلاند عنوان کرد: خداراشکر می‌کنم فصل خوبی سپری کرده و عملکرد قابل قبولی ارائه دادم و به عنوان بهترین دریافت‌کننده لیگ فنلاند دست یافتم. همچنین با تیم آکاوالی توانستیم به فینال لیگ و سوپرکاپ فنلاند راه یافته و ۲ عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی ادامه داد: یک لیگ فرسایشی پشت سر گذاشتیم. با هر تیم در لیگ ۳ بازی انجام می‌دادیم. در مرحله پلی‌آف نیز مجموعا ۱۴ بازی انجام دادیم. با این وجود کادرفنی و بازیکنان تیم از عملکردم رضایت داشتند و توانستم نمره قابل قبولی دریافت کنم.

بازیکن مشهدی و لژیونر تیم والیبال اوکاوالی فنلاند در خصوص عدم دعوتش به لیست تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد خوبی که در لیگ فنلاند ارائه داده بودم انتظار داشتم به تیم ملی والیبال دعوت شوم، اما به نظر کادرفنی احترام گذاشته و مجددا تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کرده و در اردو‌های بعدی حضور داشته باشم.

بیک ادامه داد: سابقه بازی برای تیم‌های بهروز عطایی را دارم و سرمربی تیم ملی از من شناخت دارد، اما تیم ملی در پست دریافت کننده هم با ترافیکی از بازیکنان باکیفیت روبرو شده است.

وی در خصوص وضعیتش برای فصل آتی و پیشنهاداتش از لیگ‌های ایران و اروپایی اظهار کرد: از هم اکنون از ایران و اروپا پیشنهادات خوبی دارم. برای هر فصل برنامه‌ریزی دارم و از قبل به تمام مسائل فکر می‌کنم. تا کنون مسیر خوبی را طی کرده‌ام و علاقه دارم کماکان در اروپا به کارم ادامه دهم.

بازیکن مشهدی و لژیونر تیم اوکاوالی فنلاند در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازگشت به ایران و رقابت در سوپر لیگ ایران را دارد یا خیر، گفت: هنوز برای بازی در ایران تصمیم نگرفته‌ام. امیدوارم بهترین تصمیم ممکن را برای ادامه مسیرم بگیرم و بتوانم همانند فصلی که پشت سر گذاشتم بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.