۱۰ هزار نوجوان مشهدی عضو باشگاه «مانا» هستند
بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اسماعیل‌زاده در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به ارائه گزارشی از باشگاه مخاطب‌محور «مانا» پرداخت و اظهارکرد: این باشگاه تخصصی، ویژه نوجوانان ۱۳ تا ۱۵ ساله، دختر و پسر است که با هدف تقویت و رشد مهارت اجتماعی این قشر از جامعه در اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در این باشگاه به دنبال ایجاد تجربه‌های متنوع در موقعیت‌های اجتماعی هستیم، گفت: فعالیت باشگاه «مانا» اواخر خردادماه سال گذشته توسط فرهنگسرای گفتگو آغاز شده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس افزود: در قالب این باشگاه، نشست هم‌اندیشی متنوعی نیز با فعالان تربیتی مختلف داشته‌ایم و اردو‌های تجربه‌محور نیز برگزار کرده‌ایم.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه درحال حاضر مخاطب باشگاه اجتماعی «مانا» به حدود ۱۰ هزار نفر رسیده، تصریح کرد: تمامی برنامه‌های این باشگاه در قالب همکاری فرهنگسرای گفتگو با تشکل‌های فعال در این حوزه تعریف و اجرایی شده است.

وی در ترسیم افق پیش‌بینی شده برای باشگاه «مانا» در سال ۱۴۰۲، گفت: به دنبال این هستیم که در این باشگاه، حداقل به ۵ هزار خانواده خدمات‌رسانی داشته باشیم، برنامه‌های اختصاصی در تابستان با محوریت کار و مهارت اجرایی کنیم و همچنین سایت باشگاه «مانا» راه‌اندازی شود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس افزود: برگزاری اردو‌های تجربه‌محور برای نوجوانان دختر و پسر و همچنین تدوین برنامه‌های آموزشی و مشارکت با مدارس و تشکل‌ها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای امسال است.