دستگیری اعضای باند سرقت لوازم و محتویات خودرو در طرقبه- شاندیز

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ سیدجواد حسینی اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان طرقبه- شاندیز، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های تجسس کلانتری طرقبه موفق شدند با انجام گشت‌های هدفمند و نامحسوس یک متهم را حین سرقت شناسایی و وی را در حالی که ۴ دستگاه کامپیوتر خودرو و یک دستگاه ضبط پخش خودرو سرقت کرده بود، دستگیر کنند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم واقع در بلوار خواجه ربیع، یک دستگاه تلویزیون ال سی دی، ۳ دستگاه اف اف درب حیاط، ۲ قبضه سلاح ساچمه‌ای شکاری غیرمجاز، یک دستگاه هیتر برقی و سایر اقلام سرقتی را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که متهم دستگیرشده سابقه کیفری دارد، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۳۰ فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهر مشهد و طرقبه- شاندیز اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه- شاندیز خاطرنشان کرد: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تحقیقات درباره دستگیری دیگر همدستش ادامه دارد.