رئیس سازمان دامپزشکی: بسته‌های تشویقی برای کشتارگاه‌ها در نظر گرفته‌ایم

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلین روح الله رحمانی مهر در نشست تخصصی همایش مدیران کشتارگاه‌های دام و طیور منطقه ۳ کشور اظهار کرد: تحریم یک بخشی کار است و بخش عمده‌ای از آن به خود ما برمی گردد و اگر هرکسی کار خودش را درست انجام دهد مسلما نتیجه آن مثبت است پس بهتر است همه ما خود کنترلی در کار خود داشته باشیم و نظارت بر کار داشته باشیم.

وی تاکید کرد: امروز ما و همه مسئولین یک بخش واسطه بین خدا و مردم هستیم.

حامد زارعی، رییس سازمان دامپزشکی کشور هم در این نشست گفت: در این جمع به دنبال این هستیم غذای سالم در اختیار مردم قرار گیرد و ارکان این غذای سالم فعالان در این حوزه هستند چه حوزه تولید و توزیع و چه حوزه نظارت که خب البته این هدف بزرگ تنها با همکاری همدیگر محقق می‌شود

وی افزود: ما در این حوزه چالش‌هایی هم داریم اما خوشبختانه پرونده‌های انتظامی و تخلفی ما در این حوزه کم است، قطعا اگر حمایت فعالان در این حوزه نباشد کار نتیجه خوبی ندارد.

زارعی اظهار داشت: کاری را طی چند ما شروع کردیم و چند حوزه را در چند ماه آینده حل می کنیم. در بحث موارد حق و حقوق دامپزشکان در بخش‌های مختلف نگاه ویژه داریم که بر اساس تجربه‌های کاری و فعالیت آن‌ها در واحد‌های کوچک و بزرگ در نظر گرفته شود و بسته‌های تشویقی برای کشتارگاه‌ها در نظر داریم که در ماه‌های آینده جنبه عملیاتی به خود خواهد گرفت.