هیات مدیره جدید استقلال به ساپینتو رای می‌دهد؟
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تکلیف اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال مشخص نیست و در روز‌های اخیر افرادی از ساپینتو بابت تداوم حضور در استقلال حمایت کرده و به نوعی به او امیدواری داده اند که تداوم حضورشان در این باشگاه دیگر ممکن نیست و وزارت ورزش و جوانان به همراه وزارت اقتصاد قصد دارند ۷ عضو جدید هیأت‌مدیره را به این باشگاه معرفی و در نهایت مدیرعامل جدید نیز برگزیده شود که با حضور افراد جدید ادامه همکاری ساپینتو با استقلال به مخاطره خواهد افتاد.
این موضوعی است که ساپینتو نیز به آن اشاره داشته و به نزدیکان خود گفته که مشخص نیست اعضای جدید هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال من را بخواهند یا خیر؟ سایپنتو به‌دلیل همین ابهام بزرگ قصد دارد بعد از پایان جام حذفی ایران را به مقصد کشورش ترک کند و منتظر واکنش مدیران جدید باشگاه استقلال نسبت به ادامه همکاری با او باشد.

ساپینتو حتی به برخی بازیکنان استقلال نیز گفته که بعد از قهرمانی در جام حذفی ایران را به مقصد پرتغال ترک خواهد کرد و در واقع مأموریتش در باشگاه استقلال به پایان خواهد رسد. بدون شک اگر ساپینتو استقلال را ترک کند، مدیران جدید باشگاه استقلال با چالش انتقاد هواداران در همان بدو حضور در این باشگاه مواجه خواهند شد و باید در قبال این مربی که محبوبیت فوق العاده‌ای میان هواداران استقلال به دست آورده، محتاط و با برنامه عمل کنند.