خروج برخی نمایندگان از فراکسیون انقلاب| آزادی‌خواه: تک‌روی در انتخابات هیئت‌رئیسه برخلاف وحدت جریان انقلاب است

به گزارش شهرآرانیوز، احد آزادی‌خواه با انتقاد از تک روی برخی از اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی، گفت: فراکسیون انقلاب، فراکسیون اکثریت و تاثیرگذار است. البته در اجلاسیه اول و دوم و حتی اوایل اجلاسیه سوم فراکسیون نیمه فعال بود، اما در ۸ ماه گذشته فراکسیون را با ساختار و هیات رئیسه جدید فعال کردیم. اعتقادمان این است که مخصوصا برای ریاست خروجی فراکسیون به صحن مجلس بیاید. این یک قاعده و نظم سیاسی است که در هر دوره مرسوم بوده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب افزود: متاسفانه در اجلاسیه‌های پیشین افرادی داشتیم که برخلاف عرف و از خارج از فراکسیون اعلام کاندیداتوری می‌کردند. اما در سال جاری ما تلاش می‌کنیم که اعضای فراکسیون از درگاه فراکسیون همفکری و صحبت کنند و در مورد ریاست مجلس با خرد جمعی تصمیم گیری انجام شود. اگر غیر از این فردی از اعضای فراکسیون اقدام کند، خلاف قانون نیست، اما حتما خلاف عرف و اخلاق است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: تک روی برخی از اعضای فراکسیون در خصوص انتخابات هیات رئیسه برخلاف وحدت و نظم جریان انقلاب است و موجب آسیب به جریان انقلاب می‌شود. در حال حاضر متاسفانه برخی از افرادی که عضو رسمی فراکسیون بودند اعلام انصراف کردند و از فراکسیون خارج شدند؛ در حالیکه این افراد با همین برند وارد مجلس شدند و با همین لیست و سر لیست نماینده شده اند و حالا از فراکسیون خارج شدند. این اقدام، اقدام خوبی نبود.