تغییر داور بازی مس کرمان و سپاهان
رضا حمیدی

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اشتباهات عجیب داوران در هفته‌های سرنوشت‌ساز لیگ برتر اعتراض‌های بسیاری را از سوی ارکان باشگاه‌های لیگ برتری به همراه داشته است. کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اما بدون توجه به این اعتراض‌ها مسائل فوتبالی را در اشتباهات به وجود آمده دخیل می‌داند و هیچ توجهی به شایعات مطرح شده ندارد.

در یکی، دو هفته اخیر، اما اعتراض‌ها به اوج رسیده است و حساسیت بیشتری نسبت به انتخاب نام داوران به وجود آمده است، اما کمیته داوران تلاش دارد به هرشکل ممکن لیگ را به پایان برساند و با انتخاب داوران مورد اعتماد خود از این چالش عبور کند.

روز گذشته نیز اسامی داوران هفته سی‌ام انتخاب شد، اما این انتخاب هم با حرف و حدیث‌ها و شایعات متعددی همراه بود. در همین راستا شنیده شده که کمیته داوران ابتدا قصد داشت کوپال ناظمی را به عنوان داور بازی مس و سپاهان برگزیند که درنهایت این داور حذف شد تا اشکان خورشیدی داوری این بازی مهم را به عهده بگیرد.  

البته این مسائل همواره سعی می‌شود به صورت مخفیانه انجام شود، اما موضوع جا به جایی داور بازی مس کرمان و سپاهان از کمیته داوران به بیرون درز کرده و ابهام‌هایی را به وجود آورده است.