برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان خراسان رضوی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد
هیوا سمیعی

گروه ورزش | شهرآرانیوز، مهدی دشتی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان خراسان رضوی به مناسبت دهه کرامت عنوان کرد: این مسابقات در روز‌های ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

وی افزود: دسته سبک وزن این مسابقات با ۱۶ ورزشکار روز گذشته و دسته سنگین وزن با ۲۰ ورزشکار امروز در محل مسابقات در سطح کشوری برگزار شد.

سرپرست کمیته قوی‌ترین مردان هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی ادامه داد: تمامی شرکت‌کنندگان حاضر در این مسابقات از خراسان رضوی بودند و از تمامی شهرستان‌های استان در این مسابقات نماینده نداشتیم.

دشتی خاطرنشان کرد: استقبال خوبی از مسابقات صورت گرفت، امیدوارم بستر مناسبی فراهم شود تا زین پس اسپانسر‌ها و مسئولین حمایت بیشتری از این مسابقه مردمی که علاقه‌مندان زیادی دارد، داشته باشند تا بتوانیم مسابقات بیشتری برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: ورزشکارانی که عناونی قهرمانی این مسابقات را از آن خود کنند به مسابقات کشوری که در مهر ماه برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

خراسان رضوی پتانسیل بالای و استعداد‌های قابل توجهی در این رشته دارد. امیدوارم پرچم خراسان رضوی با درخشش ورزشکارانش همیشه بالا باشد.