معاون وزیر کشور: مشهد پایتخت معنوی است و باید در قد‌و‌قواره خودش برنامه‌ریزی شود  
مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی سلیمی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری‌ها و دهیاری‌های کشور، در مراسم تودیع شهردار مشهد که امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آقای اصغری تمام‌قد در صف خدمت‌رسانی به مردم و زائران طی ماه‌های گذشته بودند. در ادامه این مسیر آقای قلندر هم با قبول این مسئولیت، جهاد می‌کنند. 

وی خطاب به محمدرضا قلندر، شهردار جدید مشهد، تأکید کرد: اولویت‌بندی در کار‌ها فراموش نشود. در این فرصت باقی‌مانده مواردی را که مهم‌تر است، در اولویت قرار دهید. پروژه‌های جدید کلنگ‌زنی نشود و پروژ‌های گذشته را به پایان برسانید. 

سلیمی خاطرنشان کرد: آقای قلندر، برنامه‌ای به شورای شهر داده‌اید که طبق آن انتخاب شدید؛ بنابراین به این برنامه عمل کنید و از چارچوب آن خارج نشوید و با همراهی اعضای شورای شهر پیش بروید. 

وی‌ خطاب به اعضای شورای شهر نیز گفت: وقتی انتخاب انجام‌ شد، از اینجا به بعد اجازه دهید شهردار کار خودش را انجام دهد. به انتخابی که دارید، اعتماد کنید و اعضای شورا هم تمام‌قد پشت شهردار باشند. 

به گفته وی، شهرداری به‌تنهایی‌ نمی‌تواند موفق باشد و حمایت‌های همه دستگاه‌ها را می‌خواهد. حمایت استانداری نیز بسیار اهمیت دارد. در این روز‌های باقی‌مانده، سمت مباحث شعاری نرویم. حمایت‌هایی باید از طرف وزارت کشور صورت بگیرد و ما حتما کمک خواهیم کرد. باید بسیج عمومی شکل بگیرد تا مردم حاصل این انتخاب را در عمل ببینند.