اولویت روزنامه شهرآرا جلب اعتماد مردم به مدیریت شهری باشد
مهدی بی باک

محمدرضا قلندر شریف در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با اشاره به ۱۴امین سالگرد فعالیت روزنامه شهرآرا گفت: هر روز فعالیت شهرآرا باید در جهت تقویت اعتمادسازی مردم به مدیران و مدیریت شهری و کاهش مشکلات مردم باشد. وظیفه اصلی شهرآرا این است که صدای مردم و گوش شنوایی برای آن‌ها و رابط مناسبی با مدیران شهری و استانی باشد.

وی ضمن تبریک به مردم مشهد و همکاران مجموعه مؤسسه فرهنگی شهرآرا گفت: ۱۴ سال پرتلاش و پرخدمت از تأسیس شهرآرا گذشته است. ۱۴ سالی که هر گام آن با تعالی و ارتقا همراه بوده است. شهرآرا یک یادگاری از مدیریت شهری در حوزه رسانه و روزنامه است. رسانه مکتوبی که در اختیار شهر است و شانه‌به‌شانه سایر روزنامه‌ها قرار دارد.

شهردار مشهد مقدس ادامه داد: شهرآرا یک مجموعه قوی متشکل از خبرنگاران زبده و کاربلد است. علاوه بر این، شهرآرا در جهت توانمندسازی و ارائه خدمات بهتر به کل محیط فرهنگی و اجتماعی شهر، استان و کشور، در حال خدمت‌رسانی است.

قلندر شریف اظهار کرد: به‌عنوان یک مجموعه خبررسانی و رابط مناسب بین شهروندان و مدیریت شهری و مدیران استانی، از همکارانمان در شهرآرا خواستاریم تا مشکلات مردم را بیش از پیش منعکس کنند و امیدواریم بتوانند امین بسیار خوبی برای مردم و زائران و مجاوران باشند. اولویت ما این است که به نحو مطلوبی از طریق روزنامه شهرآرا و شهرآرانیوز و حوزه‌های مختلفی که در مجموعه شهرآرا فعالیت می‌کنند، بتوانیم پیوند میان مردم و مدیران را عمیق‌تر کنیم. خدمات شهرداری و شهری باید به‌صورت شفاف منعکس شود و این روزنامه باید در جهت ارتقای اعتمادسازی مردم به مدیریت شهری گام بردارد. حرکت در این مسیر قطعا روبه‌جلو خواهد بود و امیدواریم شهرآرا به‌عنوان مجموعه ماندگاری در حوزه رسانه شهری در کشور مطرح باشد.