مدیرکل حراست خراسان رضوی: دشمنان به‌دنبال جداکردن مردم از نظام هستند
مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، مجدی، مدیرکل حراست خراسان رضوی، در این مراسم که با حضور شهردار مشهد و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، گفت: معتقدم خادم‌بودن در شهر امام رضا‌(ع) فقط به پوشیدن لباس خادمی نیست و هر فردی در هر بخش و حوزه‌ای به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی کند، خادم امام رضا‌(ع) است.

وی با بیان اینکه از انتخاب شایسته شهردار و شورای شهر تشکر می‌کنم که فردی مردمی را برگزیدند، اظهار کرد: مردم‌ ولی‌نعمت ما هستند و عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی نیز به فرموده امام خمینی‌(ره) در سال ۵۷ همین مردم هستند و حضرت آقا نیز با یک تبیین دقیق مردم‌سالاری دینی را عمق استراتژیک نظام می‌دانند.

مدیرکل حراست خراسان رضوی افزود: دشمنان به‌دنبال جدا‌کردن مردم از نظام هستند و ما باید با خدمت‌رسانی بهتر و بی‌منت رضایت مردم را افزایش دهیم.

مجدی اضافه کرد: از تلاش‌های آقای موسوی، مدیرکل سابق حراست شهرداری مشهد، تشکری ویژه‌‌ دارم، زیرا اقدامات بسیار خوبی در این مدت انجام شد. از آقای نیشابوری نیز درخواست دارم ‌افراد قوی و پرتلاش را در حراست به کار بگیرند.

وی ادامه داد: حراست باید چشم بینا و گوش شنوای سازمان باشد و برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم در کنار مدیران باشد.

همچنین سید‌علی‌اصغر موسوی، مدیرکل سابق حراست شهرداری مشهد، نیز در این مراسم، گفت: از حمایت‌های شهردار محترم و شورای اسلامی شهر و تلاش همکارانم در حراست شهرداری تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: رویکرد حراست رویکرد پیشگیری و اصلاح با حفظ شأن کارکنان و مدیران است که امیدوارم در تحقق این رویکرد موفق بوده باشم.

موسوی افزود: برای جناب آقای نیشابوری نیز که از مدیران خدوم و تلاشگر شهرداری است، در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

همچنین علی‌اصغر نیشابوری، مدیرکل حراست شهرداری مشهد، نیز در این مراسم اظهار کرد: از حسن ظن شهردار و مدیرکل حراست استان به این‌جانب تشکر می‌کنم و امیدوارم وظیفه محوله را به نحو احسن انجام دهیم.

وی افزود: امیدواریم با کمک همکارانم فضای کار را برای مدیران و پرسنل شهرداری مشهد به‌گونه‌ای فراهم کنیم تا تمام فکر و توانشان را برای خدمت به مردم بگذارند.