معاون وزیر اقتصاد: زائران و خادمان مراسم ارتحال امام (ره) تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار می‌گیرند

به گزارش شهرآرانیوز، ذبیح‌الله سلمانی در ستاد بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، با بیان اینکه از بیستم اردیبهشت ماه الی بیستم  خرداد ماه سال جاری همه زوار و خادمین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) تحت پوشش بیمه حوادث، عمر و پزشکی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: وزارت اقتصاد در راستای مسئولیت اجتماعی خود با محوریت بیمه مرکزی و با مشارکت کنسرسیومی متشکل از بیمه ایران، البرز، آسیا و بیمه دانا اقدام به ارائه خدمات بیمه‌ای به این افراد می‌کند. تعهدات بیمه امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۴ درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد با بیان اینکه طبق پیش بینی‌ها در حدود ۲ میلیون نفر امسال در مراسم ارتحال شرکت خواهند داشت، گفت: در کنار برگزاری مراسم، مساله تببین گری اقدامات صورت گرفته به مردم، در حاشیه این مراسم نیز نباید مغفول بماند و همه دستگاه‌ها فرصت حضور مردم در این مراسم را برای بیان تلاش‌های نظام جمهوری اسلامی در جهت رفاه مردم و آینده کشور بیان کنند.

سلمانی در ادامه از دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد خواست فعالیت‌های مد نظر خود را بصورت واحد و با هماهنگی و مشارکت ستاد وزارتخانه انجام دهند تا شاهد هم افزایی بیشتری از سوی خانواده بزرگ وزارت اقتصاد در برگزاری مراسم ارتحال باشیم.

گفتنی است ستاد برگزاری بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) وزارت اقتصاد با حضور مسئولان ستادی و دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در سالن جهاد این وزارتخانه برگزار شد.