سامسونگ در کره جنوبی یک برنامه «خودتعمیری» را برای مشتریان عادی معرفی کرد
کاظم کلانتری

شهرآرانیوز - کاربران می‌توانند در برنامه جدید سامسونگ، قطعات یدکی و ابزار‌هایی را که برای تعمیر گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۲ نیاز است سفارش دهند. این برنامه قطعات نمایشگر، قاب پشتی و پورت شارژ و ابزار‌های موردنیاز برای تکمیل تعمیر را هم پوشش می‌دهد. انتظار می‌رود سامسونگ در آینده از دستگاه‌های بیشتری پشتیبانی کند.

سامسونگ در کره جنوبی یک برنامه خودتعمیری را برای مشتریان عادی معرفی کرد

علاوه بر این، کاربران می‌توانند قطعات یدکی نوت بوک 15.6 اینچی گلکسی بوک پرو و همچنین سه مدل تلویزیون از سری UN32N4000 را سفارش دهند. قطعات تعمیر لپ تاپ شامل صفحه نمایش، پد لمسی، دکمه اثرانگشت/پاور، قاب جلو، قاب عقب و عناصر لاستیکی می‌شود. سامسونگ کره جنوبی در سایتش دستورالعمل‌ها و فیلم‌های رسمی تعمیر این دستگاه‌ها را هم ارائه می‌دهد. پس از تعمیر گوشی های هوشمند، کاربران می‌توانند در اپلیکیشن Samsung Members برای ارزیابی تعمیر، تشخیص خودشان را به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند قطعات قبلی را برای بازپرداخت جزئی یا مدیریت پسماند به سامسونگ بازگردانند.