حمیده اسماعیل‌نژاد: تنها سه ماه در اردوی فدراسیون بودم
مائده مومن حقیقی

حمیده اسماعیل‌نژاده در مسابقات کاپ سرعت‌ها در ترکیه شرکت کرد و موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند و رکورد ملی را با ثبت رکورد ۱۱.۴۳ جا‌به‌جا کند.

اسماعیل‌نژاد در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: تا کنون رکورد‌های من در ارد‌های داخلی ثبت شده بود و قریب به ۳ ماه است که در مجموعه ورزشی انقلاب تمرین می‌کنم.

وی افزود: این مسابقات دومین مسابقه سال جاری بود. امید به خدا این رکورد را می‌توانم ارتقا بدهم و به رکورد ۱۱.۳۰ که در برنامه‌ریزی‌های آینده است دست پیدا کنم.

این بانوی دونده خراسانی در خصوص شرایط ایران بیان کرد: در ایران نیز می‌توان به رکورد‌های بسیار عالی رسید. پیش از ۳ ماه گذشته من اردو‌های شخصی داشتم و در همین مدت کوتاه از طرف فدراسیون به اردو دعوت شدم که خوشبختانه نتیجه خوبی حاصل شد.

اسماعیل‌نژاد ادامه داد: خوشبختانه در ایران مربیان توانمندی داریم و شرایط مطلوبی حاکم است. قطعا می‌توان رکورد‌های بهتری را ثبت کرد کما اینکه با بهبود شرایط اردو و اسکان ورزشکاران، می‌شود رکورد‌های مطلوب را ارتقا داد.

وی در خصوص حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: از طرف اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هیچ‌گونه حمایت مالی نداشتم. هیات استان پاداش‌هایی را سال گذشته تقدیم کرد که در مجموع ۷ میلیون تومان شد.

این بانوی دونده خراسانی تاکید کرد: از مربی، خانواده و همسرم تشکر می‌کنم چرا که طی شش ماه گذشته در مجموع ۲۰ روز در کنار آن‌ها بودم که واقعا این دوری سخت گذشت. امیدوارم با مدال آسیایی و رکورد‌های بهتر این روز‌های سخت را جبران کنم.

اسماعیل‌نژاد در نهایت خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی برسد که تمام دختران ایران به نقطه‌ای برسند که الگوی بانوان سایر کشور‌ها شوند.