«عقرب عاشق» در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود + زمان پخش

به گزارش شهرآرانیوز؛ رضا محقق، تهیه‌کننده سریال «عقرب عاشق»، درباره مضمون این سریال گفت: سریال «عقرب عاشق» یک اثر سوررئال است که نمونه آن در کشورمان به ندرت ارائه شده است. از این رو سریال «عقرب عاشق» کاملا متفاوت و جدید خواهد بود و به نظر می‌رسد که این سریال مورد اقبال قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه درباره ویژگی‌های این سریال گفت: جلوه‌های ویژه و دکور‌های سنگین از جمله ویژگی‌هایی است که می‌توان برای سریال «عقرب عاشق» نام برد. این سریال به مدت دو سال در حال تولید بوده و همکاری همه عوامل از جلو دوربین تا پشت صحنه در جهت تولید یک اثر باکیفیت بوده است. هزینه‌های سنگین برای ساخت این سریال انجام شده که امیدوارم مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد.

محقق درباره هدفش از ساخت سریال «عقرب عاشق» گفت: هدف از ساخت این سریال ایجاد حال خوب در مخاطبان و تلاشی در جهت تولید آثار فرهنگی ارزشمند برای کشور است. ژانر این سریال در گروه فیلم‌ها و سریال‌های تخیلی قرار دارد و در کنار آن سریالی عاشقانه و اجتماعی است که بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه را نیز مطرح می‌کند.

وی اظهار کرد: بخشی از فیلمبرداری این پروژه خارج از تهران و در شهر‌های شرقی ایران انجام شده است، بخش دیگری از فیلمبرداری در سطح شهر تهران و اطراف آن و بخش دیگری از کار هم به سمت فضای ویژوال افکت می‌رود.

منبع: ایلنا