سرلشکر سلامی در سبزوار: آمریکا ‌با ذلت از منطقه فرار کرد‌| در همه نبردها استخوان‌های‌ دشمن را خرد کردیم+ فیلم

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره ملی بزرگداشت ۲ هزار شهید دیار سربداران با ادای احترام به شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و انقلاب اسلامی اظهار داشت: سبزوار با این تعداد شهدا به شهر آسمانی‌ها تبدیل شده و در این سرزمین چشمه‌سار غیرت از خون یک شهید جوشید و سبزوار را نماد غیرت کرد.


بیشتر بخوانید:

رهبر انقلاب: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، جهادی بزرگ است| یاد، سلوک و مجاهدت شهدا به نسل جوان منتقل شود+ فیلم و عکس

ویدئو| رهبر انقلاب: شهادت «حمیدرضا الداغی» افکار عمومی کشور را به‌شدت تحت تاثیر قرار داد

ویدئو| در دیدار اعضای ستاد مرکزی کنگره ملی شهدای سبزوار و نیشابور با رهبر انقلاب چه گذشت؟


وی با بیان اینکه شهادت رمز جاودانگی ملت ایران است، افزود: اسلام بدون جهاد و شهادت باقی نمی‌ماند، زیرا اسلام کلمه حق است. مستکبران این کلمه را برنمی‌تا‌بند و با حق می‌ستیزند و همانطور که در صدر اسلام همه کفار با هم در مقابل رسالت پیامبر (ص) ایستاد تا نور خدا را خاموش کنند؛ این بار هم همه کفار، مستکبران، منافقان، مشرکان و خائنان به آرمان‌های این ملت ۴۵ سال است در تلاشند تا به سرنو‌شت این ملت راه پیدا کنند، اما هر بار شکست خورده‌اند.

{$sepehr_media_760438_400_300}

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ملت ایران را کاملا می‌شناسیم و با سیاست‌ها و روش‌های آنان آشنا هستیم، تصریح کرد: می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیت‌شان را می‌شناسیم؛ آن‌ها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند. آن‌ها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه مستکبران شهر‌های مسلمان را نابوده کرده‌ و شهر‌های آنان را به شهر ارواح تبدیل کرده‌اند، ادامه داد: اگر به شهر‌های عراق و سوریه سری بزنید، خواهید دید دشمنان با مسلمان چه کرده‌اند و هر آنچه آتش اندوخته بودند بر سر مردم بی‌گناه ریختند و کودکان را زیر خروار‌ها خاک پنهان کردند، چرا که نمی‌خواهند مسلمانان عزیز باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان ملت‌های مسلمان را تحریم می‌کنند و فشار سیاسی وارد کرده و همه رسانه‌های خود را بسیج می‌کنند نا به باور‌های جوانان حمله کنند و عفت را از مرد‌مان ما بگیرند و این رویای شیطانی دشمنان ماست، اما شهدا نگذاشتند دشمنا‌ن به اهداف شومشان برسند، خاطرنشان کرد: این سرزمین امروز در جهان می‌درخشد و هیچ قدرتی یارای ایستادگی در مقابل ما را ند‌ارد و این به برکت خون شهیدان است چرا که آن‌ها برای ما آرامش به ارمغان آوردند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این کشور بر استوانه‌های مستحکم این شهدا باقی است و بدون تردید تا ابد باقی خواهد ماند، تاکید کرد: در همه نبرد‌ها استخوان‌های دشمن را خرد کرده‌ایم و همانطور که می‌بینید دشمنان با ذلت از منطقه فرار کردند و من بعد هم دیگر جایی در این منطقه نخواهند داشت.