شهردار مشهد: درصورت اخذ مجوزهای لازم به ورزش قهرمانی ورود می‌کنیم

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف ضمن بیان اینکه قانون تکلیفی در حوزه ورزش برای شهرداری‌ها تعریف نکرده است، گفت: اما وظیفه خود می‌دانیم در حوزه تربیت بدنی و ورزش فعالیت ویژه داشته باشیم و در این راه حمایت ویژه شورای شهر را همراه خود داریم که مشتاق‌تر از مدیریت شهری در این زمینه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: یکی از وظایف ما این است که حال خوب را برای شهروندان ایجاد کنیم و مسلما این حال خوب در تن و جسم سالم بهتر بروز می‌کند.

شهردار مشهد تصریح کرد: این را تکلیف می‌دانیم از ورزشکاران و ورزش همگانی به صورت ویژه حمایت کنیم و نیم نگاهی به ورزش قهرمانی نیز خواهیم داشت، در صورت اخذ مجوز‌های لازم در حوزه ورزش قهرمانی به صورت برنامه ریزی شده وارد خواهیم شد.

قلندر شریف ادامه داد: ورزش خراسان و مشهد خاطرات خوبی دارد، اما درحال حاضر دچار آسیب شده، ما در حوزه‌های مختلف ورزشی تیم‌ها و قهرمانان خوبی داشتیم، اما حالا باید با ذره بین در تیم ملی به دنبال مشهدی‌ها و خراسانی‌ها باشیم.

وی با اشاره به مسابقات ورزشی در ماه رمضان گفت: در حوزه ورزش پایه تکلیف بیشتر است همچنین در ورزش همگانی به صورت عام وارد خواهیم شد. امسال اتفاق خوبی شکل گرفت و در نوع خود بی‌نظیر بود جشنواره‌ای در ۱۶ رشته، ۵۵۰ تیم و ۷۵۰۰ ورزشکار برگزار شد، انشالله در سال‌های آینده پررنگ‌تر و قوی‌تر برگزار خواهد شد.

 شهردار مشهد ضمن بیان اینکه از آقای پولادگر [معاون توسعه وزیر ورزش]درخواست داریم توجه بیشتری به ورزش خراسان و مشهد داشته باشند، گفت: ما نیز همراه و همدل شما خواهیم بود. در خراسان باید دو تیم فوتبال سطح یک، تیم کشتی و حداقل دو الی سه نفر در تیم ملی داشته باشیم.

منبع: جهانشهر