ماجرای حضور کمک داور در جشن قهرمانی پرسپولیس چه بود؟ + فیلم

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از قهرمانی سرخپوشان حسن ظهیری کمک داور دوم بازی دربی به همراه پسر نوجوانی در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کرد و در حالیکه آن پسر، پیراهن قرمز پوشیده و پرچم این تیم را روی دوش خود بسته با جام قهرمانی، گل محمدی و چند بازیکن پرسپولیس عکس‌های یادگاری می‌گیرد.

فیلم حضور این کمک داور با پیراهن داوری در جشن پرسپولیس، در فضای مجازی توسط هواداران استقلال بد جوری سر و صدا کرده و استقلالی‌ها با حمله به این داور اعتقاد دارد او مسبب اخراج ساپینتو بود و هواداران آبی حتی به وی گفتند: فقط با جام عکس نگیر یه دور افتخار هم بزن!

هواداران استقلال به مسئولان باشگاه نیز پیشنهاد دادند تا با این فیلم از این داور شکایت کنند. 

{$sepehr_media_760919_400_300}

گلایه مسعود مرادی از ظهیری

مسعود مرادی، کارشناس داوری و از داوران با سابقه فوتبال کشورمان که سابقه قضاوت بازی شهرآورد را هم دارد در برنامه زنده تلویزیونی شب های فوتبالی گفت: خودم خجالت می‌کشم این جمله را بگویم؛ دلیلی ندارد حسن ظهیری، کمک داور دربی وارد جشن قهرمانی شود. کمیته داوران فردا در این خصوص تصمیم می‌گیرد و مطمئنا برخورد خواهد شد.

وی افزود: داوران می‌گویند ما تحت فشاریم؛ خود شما شائبه ایجاد می‌کنید و فشار روی خودتان می‌گذارید.

{$sepehr_media_760920_400_300}

عذرخواهی کمک داور دربی از هواداران استقلال | آن نوجوان فرزندم نبود

«حسن ظهیری» دقایقی بعد به این اخبار و حواشی واکنش نشان داد و گفت: متأسفانه عملکرد خوب بنده در  دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی تحت تاثیر حاشیه بعد از بازی قرار گرفت.

وی افزود: به دنبال حاشیه ایجاد شده پس از بازی دربی، اعلام می‌کنم که این نوجوان فرزند من نبوده است و فقط به درخواست ایشان چند عکس گرفتم. اگر حضورم در آن مراسم باعث رنجش خاطر باشگاه بزرگ استقلال و هواداران فهیم و محترم فوتبال شده است، عذرخواهی می‌کنم.