کدامیک از ستارگان دنیای فوتبال از لیگ عربستان پیشنهاد دارند؟
کوروش راوی

گروه ورزش| شهرآرانیوز، هنوز ۱ فصل از حضور رونالدو در النصر عربستان نگذشته که بنزما هم امشب به لیگ عربستان پیوست. هرچند هنوز بمب اصلی در راه است و احتمالا لیونل مسی هم در نهایت راهی الاهلال خواهدشد.

اما داستان از چه قرار است؟ بن‌سلمان که به تازگی نیوکاسل را خریداری کرده، ۲۰ میلیارد دلار در اختیار باشگاه‌های کشورش قرار داده تا بتوانند ستاره‌های فوتبال دنیا را به عربستان بیاورند.

در همین رابطه شنیده می شود هکتور بیرین، ستاره سابق آرسنال و بارسلونا، سرخیو بوسکتس، هافبک سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، الکسیس سانچز، بازیکن سابق بارسا، آرسنال و منچستریونایتد، دخیا، گلر اسپانیایی منچستریونایتد، اوبامیانگ، ستاره سابق بارسا، آرسنال و چلسی، ژکو، مهاجم اینتر و تیم ملی بوسنی، جوردی آلبا، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا، راموس، مدافع سابق پاریس سن ژرمن و رئال مادرید و انگولو کانته، هافبک دفاعی تیم ملی فرانسه و چلسی از دیگر گزینه‌های باشگاه عرب برای تابستان داغ ۲۰۲۳ هستند.

نکته جالب توجه اینکه از این لیست، لیونل مسی، رونالدو و ژکو سابقه گلزنی به ایران در جام‌های جهانی ۲۰۰۶، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ را در کارنامه دارند.