فراخوان عضویت در شورای اجتماعی محلات نقویه، وکیل‌آباد و چهاربرج

کارشناس شورای اجتماعی محلات در منطقه12 از فراخوان عضویت در مجمع شورای اجتماعی محلات نقویه، وکیل‌آباد و چهاربرج خبر داد و افزود: داوطلبان واجدان شرایط برای محلات نقویه و وکیل‌آباد با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی، دو قطعه عکس و آخرین مدرک تحصیلی به ساختمان شهرداری منطقه12به نشانی الهیه20، اداره فرهنگی و اجتماعی مراجعه کرده و برای ثبت‌نام اقدام کنند. علی‌اکبر گلی افزود: همچنین داوطلبان عضویت در شورای اجتماعی محله چهاربرج همراه با مدارک ذکرشده به شهرداری ناحیه3 منطقه12 واقع در بولوار توس، نبش توس181 مراجعه کرده و برای ثبت‌نام اقدام خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: مهلت ثبت‌نام از تاریخ 15 لغایت 29تیرماه بوده است و داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌: 31296338 و شماره همراه: 09159032490 تماس گرفته یا به وب‌سایت www.mahallat.mashhad.ir مراجعه کنند.
گلی درباره محدوده محلات فوق به خبرنگار شهرآرامحله گفت: محدوده محله نقویه بین بولوار الهیه تا بولوار امیریه در حدفاصل بولوار سجادیه تا بولوار مهدیه است. همچنین محدوده محله وکیل‌آباد حدفاصل وکیل‌آباد87 تا وکیل‌آباد97 ( قلعه وکیل‌آباد) خواهد بود و محدوده محله چهاربرج شامل محله‌های جوفروش، مردارکشان، هاشمی‌نژاد، کلاته سیدعلی، شمس‌‌آباد و شاه‌فیل است.
کارشناس شورای اجتماعی محلات در منطقه12 درباره چارت تشکیل‌دهنده شورای اجتماعی محلات نقویه، وکیل‌آباد و چهاربرج گفت: 6ساکن محله که با آرای مجمع داوطلبان انتخاب می‌شوند، نماینده مدارس، نماینده تشکل‌ها، نماینده مساجد و نماینده کسبه یا فعالان اقتصادی اعضای ثابت تشکیل‌دهنده شورای اجتماعی محله نقویه را تشکیل خواهند داد و نماینده‌های بهداشت، شهرداری و کلانتری یا فرمانداری از طریق نامه‌نگاری با ادارات مربوط معرفی خواهند شد.