شهردار منطقه ۴ مشهد در پاسخ به درخواست‌های مردمی ۱۳۷ خبر داد؛
افتتاح دو پارک خطی در منطقه ۴ تا پایان بهمن ماه جاری
به گزارش شهرآرانیوز، غلامرضا غلامی زه آب شهردار منطقه ۴ مشهد در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد، اظهار داشت: گودکشتی بابانظر یکی از مهمترین پروژه‌های در حال اجرای این منطقه است که از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار بوده و با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومانی، در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: همچنین پارک خطی بابانظر و پارک آفرینش نیز در حال احداث بوده و مراحل پایانی خود را طی می‌کند که با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد تومانی، در بهمن ماه جاری به بهره برداری می‌رسد.
غلامی با اشاره به اینکه تعمیرات دوره‌ای پل فجر نیز پایان یافته است، ادامه داد: در بارندگی‌های گذشته، به علت وجود یک دریچه فاضلاب در زیر پل فجر، بار‌ها شاهد آبگرفتگی در این نقطه بودیم که با مسدود کردن این دریچه فاضلاب و هدایت آب‌های سطحی زیر پل به کانال آب‌های سطحی موجود، امیدواریم دیگر شاهد آبگرفتگی در این نقطه نباشیم.
وی اذعان داشت: پیاده روسازی خیابان ایثار، علیمردانی، خیابان وحید نیز در حال انجام بوده و تا پایان سال جاری عملیات اجرایی در این پروژه‌ها نیز به پایان خواهد رسید.
شهردار منطقه ۴ مشهد با اشاره به اینکه بیشترین تماس شهروندان با ۱۳۷ در روز جاری، مربوط به ساخت و ساز‌های غیر مجاز بود، تاکید کرد: برخورد جدی با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در دستور کار این منطقه قرار داشته و تمام درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در این خصوص، توسط کارشناسان منطقه بازدید شده و در صورت احراز تخلف ملک، پس از صدور اخطار، نسبت به تشکیل پرونده و ارسال به کمیسیون ماده ۱۰۰ اقدام خواهد شد.