طرح بکار گیری بهبود یافتگان اعتیاد در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی
فاطمه غلامی

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر فرشچی طوسی  در نشست هم اندیشی و تبیین طرح بکارگیری بهبود یافتگان از اعتیاد در واحد‌های تولیدی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی اظهار کرد: ارتباط خوبی بین دادگستری استان با بخش صنعت و شهرک‌های صنعتی در تمامی زمینه‌ها بویژه مسئولیت اجتماعی وجود دارد.

وی افزود: محور همکاری مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی با دستگاه قضاء استان در زمینه وظایف اجتماعی شامل دو بخش کمیسیون حمایت قضایی و بررسی و رفع مشکلات تولیدکنندگان، استفاده از زندانیان در شهرک‌های صنعتی و استفاده از بهبود یافتگان از اعتیاد در واحد‌های صنعتی است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: هر هفته نشست کمیسیون حمایت قضایی از تولید در استان در یکی از شهرک‌های صنعتی برگزار و مشکلات واحد‌های صنعتی بررسی می‌شود، تاکنون زندانیان در واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی مشهد و چناران مشغول فعالیت شده اند.

فرشچی گفت: در این نشست مطالب خوبی توسط نمایندگان ادارات کل دارایی، تأمین اجتماعی، فنی وحرفه‌ای، کار و رفاه اجتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر امتیازات تخصیصی جهت بکارگیری معتادان بهبود یافته به واحد‌های تولیدی شرح داده شد که با برنامه مناسب اشتغال آنان به ثمر خواهد رسید.